informator o radu

služba za medicinu rada

uverenja

sistematski

kontrolni pregledi

obuka za pruzanje prve pomoci2

radioloska

jonizujuce-zracenje

toksikoloska

rizik

merenja rad sredini

lice za bezbednost

rczpzrm

menadzerski pregled

komunalna policija

banner3optimize

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDE - javne nabavke dobara JNMV 11/2013 nabavka medicinskog potrošnog materijala

 

POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDE

 

Naručilac : Zavod za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš” iz Niša, Vojislava Ilića bb

Web sajt : www.medradanis.rs, e-mail : Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Zdravstvena ustanova

Vrsta postupka : javna nabavka male vrednosti

Vrsta predmeta : dobra

Predmet javne nabavke dobara JNMV 11/2013 – nabavka medicinskog potrošnog materijala

Predmetna javna nabavka je definisana u Opštem rečniku nabavke na  poziciji

33140000 – medicinski potrošni materijal

Ukupan broj partija : 4

Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude  - EKONOMSKI NAJPOVOLjNIJA PONUDA  - ELEMENTI KRITERIJUMA:

ZA PARTIJU 1

1. Cena – vrednost partije 75 pondera

2. Kvalitet ponude 25 pondera

1. CENA – vrednost partije 75 pondera

Broj pondera se računa na sledeći način:

najniža ponuđena cena

-------------------------------- x 75 = broj pondera

ponuđena cena

2. KVALITET PONUDE 25 pondera

Standard ISO 9001 ponuđača 5 pondera

Standard ISO 13485 proizvođača 5 pondera

Standard ISO 14001 proizvođača 5 pondera

EEC/CE sertifikat proizvođača 5 pondera

Standard GMP proizvođača 5 pondera

Ponuđeni broj sertifikata o kvalitetu proizvoda

--------------------------------------------------------------------------------- x 25 = broj pondera

Najveći ponuđeni broj sertifikata o kvalitetu proizvoda

ZA PARTIJU 2 i 3

ELEMENTI KRITERIJUMA:

1. Cena – vrednost partije 80 pondera

2. Kvalitet ponude 20 pondera

1. CENA – vrednost partije 80 pondera

Broj pondera se računa na sledeći način:

najniža ponudjena cena

-------------------------------- x 80 = broj pondera

ponudjena cena

2. KVALITET PONUDE 20 pondera

Standard ISO 9001 ponuđača 5 pondera

Standard ISO 14001 ponuđača 5 pondera

Standard ISO 13485 proizvođača 10 pondera

Ponuđeni broj sertifikata o kvalitetu proizvoda

-------------------------------------------------------------------- x 20 = broj pondera

Najveći ponuđeni broj sertifikata o kvalitetu proizvoda

U slučaju da dva ili više ponuđača dobiju isti ukupan broj pondera u vrednovanju ponuda, ugovor o javnoj nabavci će se dodeliti ponuđaču koji je dobio veći broj pondera po osnovu elementa kriterijuma cene. Ukoliko dva ili više ponuđača dobiju isti ukupni broj pondera po osnovu elementa kriterijuma cene, ugovor o javnoj nabavci će se dodeliti ponuđaču koji je dobio veći broj pondera po osnovu elementa kriterijuma kvaliteta.

Ukoliko dva ili više ponudjča dobiju isti ukupan broj pondera i isti broj pondera po svim elementima kriterijuma, prednost će se dati ponuđaču koji je u svojoj ponudi naveo kraći rok isporuke.

Ukoliko dva ili više ponuđača dobiju isti ukupni broj pondera po svim elementima kriterijuma (prema kriterijumu ekonomski najpovoljnije ponude ili prema kriterijumu najniže ponudjene cene), i da navedu isti rok isporuke, prednost će se dati ponuđaču koji ima veći obim isporučenih dobara predmetne nabavke za predhodnu godinu. Dokaz o obimu isporučenih dobara se dostavlja na zahtev Naručioca.

Preuzimanje konkursne dokumentacije svi zainteresovani ponuđači mogu izvršiti na Portalu javnih nabavki, internet strani Zavoda www.medradanis.rs, kao i u pravnoj službi Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš” u Nišu, Vojislava Ilića bb, II sprat, kancelarija broj 3, svakog radnog dana od dana objave poziva za podnošenje ponude u vremenu od 08.00 do 14.00 časova.

Ponuđači su obavezni da svoje ponude, dostave u roku od 8 (osam) dana od dana objavljivanja poziva na Portalu javnih nabavki i Internet stranici Zavoda i to najkasnije do 12.00 časova poslednjeg dana isteka roka tj. 01.11.2013.god. Ukoliko poslednji dan isteka roka za dostavljanje ponuda, padne u neradni dan ili u subotu, ponude se mogu dostaviti sledećeg radnog dana do 12.00 časova.

Ponude se obavezno dostavljaju u zatvorenoj koverti ili kutiji sa naznakom: “Ponuda za JNMV dobara broj 11/2013 – nabavka medicinskog potrošnog materijala – oblikovana po partijama, za partiju broj ____________, JN broj 11/2013 - NE OTVARATI“- na adresu Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš”, Niš, Vojislava Ilića bb. Na poleđini koverte obavezno navesti naziv ponuđača, tačnu adresu, kontakt osobu i telefon. Ponuda se može dostaviti poštom ili lično na adresi Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš” u Nišu, Vojislava Ilića bb, do poslednjeg dana roka, tj. do 01.11.2013.god. do 12.00 časova, bez obzira na način na koji su poslate.

Javno otvaranje ponuda obaviće se poslednjeg dana isteka roka za dostavljanje ponuda, 01.11.2013.god. u 12.30 časova, u Zavodu za zdravstvenu zaštitu radnika “Niš” u Nišu, Vojislava Ilića bb,   II sprat, sala 4.

Za učestvovanje u postupku otvaranja ponuda potrebno je original ovlašćenje za predstavnika ponuđača.

Rok za donošenje Odluke o dodeli ugovora je do 10 (deset) dana od dana javnog otvaranja ponuda.

Pravo učešća u postupku imaju svi ponuđači koji ispunjavaju uslove za učešće u postupku javne nabavke u skladu sa članom 75. i 76. ZJN, ispunjenost ovih uslova dužni su da dokažu na način propisan u članu 77. ZJN, a kako je precizirano u konkursnoj dokumentaciji.

  

Komisija za JNMV 11/2013

 

 

Konkursnu dokumentaciju mozete preuzeti ovde:

 

Covid ambulanta

izabrani lekar 2019

sluzba za spec kons delatnost 2019

zalihe lekova 2019

medicinska oprema 2019

finansijski izvestaj 2019

oglasi javnih nabavki 2019